Barion Pixel
Termékek Menü

Dumáljuk meg a marketinget!

Dr. Tóth András:
Dumáljuk meg a marketinget!
Vevőszerzés kisvállalkozóknak
 

Az ember nagyon nehezen ír a saját könyvéről, pláne, ha ezt több mint két évig írta (ha belegondolok, ez három gyerek kihordási ideje!). Ugyanakkor szerintem ez lesz az a könyv, ami a legtöbb hasznot fogja hajtani majd az olvasóknak.

Életem meghatározó élménye, hogy annak idején (1989-ben), amikor végre lehetett saját vállalkozást indítani, a barátaimmal meghívtuk vacsorázni Géza bácsit, aki a városunkban „a vállalkozó” volt. Aztán kifaggattuk mindenről: cégalapításról, könyvelésről, számlázásról, mire kell vigyázni a vevőknél, beszállítóknál és hatóságoknál. Szóval mindenről. És azt hiszem, ez volt az egyik legfontosabb beszélgetés, mert így utólag fantasztikus segítség volt, hogy el tudjunk indulni, és rengeteg hibát elkerüljünk. 

Nem mindenki lehet olyan mázlista, hogy van egy Géza bácsija. Ráadásul ma a vállalkozásindítás, -fejlesztés legkritikusabb pontja, hogy vevőket kell szerezni. (Bezzeg 1989-ben ez nem volt probléma…) Ezért elhatároztam, hogy írok egy Géza bácsit pótló könyvet a témában. 

A kisvállalkozásoknak a vevőszerzés nem hétköznapi feladat, és ezért ez nem egy hétköznapi könyv. Leülök, és elmesélek sorban mindent a vevőszerzés alapjairól, mintha csak este egy étteremben beszélgetnénk. Igyekeztem nem használni szakszavakat meg fellengzős szövegeket. Csak dumálok és dumálok, végig véve minden témakört. 

Teljesen reménytelen lett volna mindent részletesen leírnom. Ezért csak végigvezetem az egészen, aztán ha valami érdekeset talál, rákereshet a neten, elolvashatja a terület könyveit, elvégezheti az alaptanfolyamokat. 

Még egy nagy előnye van, hogy ezt könyvben mesélem el. Ugyanis, ha szóban mondanám el, nagy valószínűséggel lennének olyan pontok, ahol összevesznénk, és otthagyna. Így meg legfeljebb földhöz csapja a könyvet. Aztán alszik rá egy napot, hetet, hónapot, és esetleg rájön, mégiscsak nekem lehet igazam. És akkor újra folytathatja, nekem meg nem kell pszichológushoz járnom.

A könyvben hat nagy témakört járok körbe:

  • Mik az alapértékek és alapelvek, továbbá az alaphibák? A hibákon keresztül sokkal jobban rá lehet ismerni a helyes útra, mint a példákon.
  • Melyek a gyakorlatban a legjobban működő kisvállalati marketingstratégiák?Stratégia az egy hosszú távú koncepció, terv, elgondolás. Ha egy jó ilyenje van a vállalkozásnak, az háromnegyed siker. Ne tessék semmi bonyolultra gondolni, gyakran ez egyszerű, mint a faék, csak éppen nem látszik a sikeres vállalkozásoknál.
  • Mi a legegyszerűbb internetes marketingmodell, amivel sikeresen elindulhatunk? Ez a válasz, a „Van húszezer forintom, belevágnék valamibe, de hogyan?” kérdésre. Konkrétan lépésről lépésre megmutatom, hogyan kell csinálni.
  • Hogyan írjunk hirdetés-, weblap-, prospektusszöveget? Azért ez nem annyira ördöngösség! Aki életében nem írt hármasnál jobb fogalmazást, az ezekkel a módszerekkel még simán írhat jó weblapszöveget, hirdetést!
  • Milyen módszereket alkalmazhatunk az interneten kívüli világban? Ma a legtöbb cég átesik a ló túlsó oldalára, és csak az interneten nyomul. Pedig rengeteg olcsó és hatékony vevőszerzési módszer van az interneten túl is.
  • Hogyan mérhetjük, értékelhetjük és csiszolhatjuk a marketingünket? Ma pusztán a marketing hangolásával megtöbbszörözhető a forgalom.

Ez a könyv egyrészt minden vállalkozónak kötelező olvasmány. De annak is nagyon el kellene olvasnia, aki gondolkodik, hogy belevágna, mert évekkel és sok millióval könnyítheti az elindulását. És mindenkinek vannak a családjában, környezetében szeretett, de vergődő vállalkozók. Nekik egy komoly és diszkrét ajándék lehet ez a könyv.

Vásárolja meg most dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget! - Vevőszerzés kisvállalkozóknak című könyvét!